S-au încheiat cei patru ani de când am preluat mandatul de primar al comunei Felnac, astfel că este momentul să prezentăm în fața cetățenilor ceea ce am reușit să realizăm în această perioadă, ceea ce nu am reușit să ducem la îndeplinire, dar și ce ne propunem pentru următorii ani, dacă felnăcanii vor considera că merităm votul lor la alegerile din septembrie 2020.
Pentru început, să ne aducem aminte de unde am plecat în 2016 și ce anume ne-am propus atunci când am preluat mandatul. În 2016, programul nostru a conținut câteva obiective clare, care s-au bazat pe doleanțele cetățenilor: asfaltarea străzilor din comună, trotuare noi, construcția unei capele, lucrări la canalizarea menajeră, cetățenii să nu mai plătească racordarea la apă, reamenajarea satului Călugăreni, înființarea unei societăți a primăriei, reamenajarea zonei căminului cultural, amenajarea zonei gării, grijă pentru școli, biserică, sport, transparență totală în administrație. Dacă parcurgem lista de obiective, vom vedea că în mare parte ele au fost realizate, iar altele sunt în curs de realizare. În plus, pe parcurs au apărut și alte investiții noi, pentru că am avut oportunitatea accesării unor fonduri europene sau guvernamentale.
Poate nu toți cetățenii își aduc aminte că în anul 2016, am preluat Primăria Felnac cu datorii de 9 miliarde de lei vechi și fără niciun proiect serios în derulare. Aşa cum anticipam şi înainte de alegerile locale, în Primăria Felnac s-au făcut o serie de cheltuieli nejustificate, iar altele fără acoperire, cum ar fi de exemplu asfaltările electorale. Acele lucrări s-au făcut, dar banii nu au mai fost achitaţi. Nu mai vorbim de ASA, unde nu s-a plătit niciun leu pentru gunoi de la începutul anului 2016 și până am preluat noi primăria. Am găsit în primărie o serie de facturi cel puţin dubioase, dar şi investiţii care ne arată că uneori banii cetăţenilor au fost aruncaţi pe fereastră.
A trebuit să începem de la nimic, să batem pe la ușile ministerelor, împreună cu parlamentarii PSD Arad, cărora le mulțumesc și pe această cale pentru sprijinul acordat comunității noastre, în ultimii patru ani. A trebuit să umblăm prin județ, pe la alți primari, să vedem cum au făcut ei, cum au reușit să atragă finanțări externe, am avut nenumărate discuții cu firme de specialitate, de la consultanță, la proiectare. Nu ne-a fost ușor, și vreau să le mulțumesc viceprimarului Florin Brie, consilierilor locali și angajaților din Primăria Felnac, care au pus umărul să urnim căruța din loc și s-o scoatem din noroi, cum se spune, care au funcționat ca o adevărată echipă, în folosul cetățenilor. Astăzi, după patru ani de mandat, ne putem mândri că am achitat toate datoriile și am reușit să atragem fonduri extrabugetare cât nu s-au atras în perioada 1990-2016.